lunes, 4 de junio de 2012


Relat relat
Màrius Serra

Les úniques reunions que m’agraden són les imprevistes. Quan em convoquen a una reunió formal faig els possibles per escapar-me’n o per trobar una altra manera de resoldre la situació que la provoca. Fa anys que defujo propostes, feines o activitats diverses d’ètnia Geyper, és a dir, que impliquin entrar en aquell estat vital que les secretàries de direcció descriuen amb tanta contundència quan no poden passar trucades als seus superiors. És clar que la finta no sempre és possible i ara mateix estic reunit.

Reunit amb quatre de les professionals que s’encarreguen de l’educació (especial) del nostre fill (molt especial), per comentar l’informe pedagògic (ultraespecialitzat) del curs. Poca broma. Ja em faig el càrrec que aquesta transmissió d’informació no es pot fer de cap altra manera, i mai no me’n perdo cap, però això no treu que tingui una certa pressa per enllestir. (LLegir més)

3 comentarios:

  1. Molt maco. Com s'ha d'escriure al blog, sols es poden fer comentaris o es poden penjar noves coses?

    ResponderEliminar
  2. Benvolguda Montse;
    De moment els continguts del bloc només els penja Dincat. Tot i així, si creus que manca cap material o document interessant, pots adreçar-te a nosaltres per correu a ogonzalez@dincat.cat .
    Cordialment.

    ResponderEliminar
  3. Ok. Sols volia penjar la meva experiència en relació al meu fill, l'Albert, discapacitat intel·lectual i que el 25 de febrer va tenir un ictus. I el que represnta per ell el seu taller (Alba a Tàrrega) ara que es vol retallar tot el que es retallable i el que no ho es. Ja t'ho enviaré al correu. Gràcies.

    ResponderEliminar